Dlaczego nie mogę przesyłać dźwięku z urządzenia iOS do aparatów słuchowych?
Znajdź rozwiązania różnych problemów związanych z przesyłaniem strumieniowym połączeń telefonicznych, muzyki oraz innych dźwięków do aparatów słuchowych z iPada, iPhone'a lub komputera Mac.
Przed rozpoczęciem
- Upewnij się, że pobrano najnowszą wersję aplikacji Bernafon App - uzyskasz w ten sposób najlepszą wydajność i stabilność
- Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia iOS z aparatami słuchowymi, ważne jest, aby wszystkie urządzenia miały zainstalowaną tę samą wersję iOS i korzystały z tego samego Apple ID. Pomoże to uniknąć problemów z transmisją strumieniową.
Przewodnik kompatybilności
Sprawdź, które smartfony będą współpracować z Twoimi aparatami słuchowymi.
Pobierz aplikację Bernafon App
Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Bernafon App.
Problemy z przesyłaniem dźwięku z iPhone'a lub iPada do aparatów słuchowych
Skonfiguruj sposób kierowania połączeń i dźwięku.
Na telefonie iPhone może być konieczne skonfigurowanie sposobu przekierowywania połączeń oraz innych dźwięków.
W telefonie przejdź do sekcji > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe.
Wybierz Call Audio dla połączeń lub Media Audio dla innych dźwięków.
Wybierz preferowane przekierowanie z listy opcji.
- Wybierz Zawsze aparaty słuchowe, jeśli wybrany typ dźwięku ma być zawsze kierowany do aparatów słuchowych
- Jeśli nie chcesz, aby wybrany typ dźwięku był kierowany do aparatów słuchowych, wybierz opcję Nigdy do aparatu słuchowego
- Wybierz opcję Automatycznie, aby umożliwić iPhone'owi automatyczne przekierowanie wybranego typu dźwięku
Upewnij się, że opcja Control Nearby Devices jest włączona.
Przejdź do > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe > APARATY SŁUCHOWE MFI.
Upewnij się, że opcja Control Nearby Devices jest włączona.
Dlaczego mój iPhone lub iPad rozłącza się z aparatami słuchowymi?
Może się to zdarzyć z różnych powodów.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Bernafon.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, ważne jest, aby wszystkie urządzenia Apple miały zainstalowaną tę samą wersję systemu iOS oraz korzystały z tego samego identyfikatora Apple ID. Pomoże to uniknąć problemów z transmisją strumieniową.
Jeśli używasz więcej niż jednego urządzenia Apple z aparatami słuchowymi, spróbuj wyłączyć Bluetooth® na urządzeniu, którego nie używasz.
- Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
- Wyłącz Bluetooth.
Uwaga: Bluetooth automatycznie włączy się ponownie na urządzeniach z systemem iOS następnego dnia.
Korzystanie z aparatów słuchowych podłączonych do wielu urządzeń Apple
Aparatami słuchowymi można sterować i przesyłać do nich dźwięk z więcej niż jednego urządzenia z systemem iOS - na przykład iPhone'a i iPada - jeśli aparaty słuchowe są sparowane z obydwoma urządzeniami. Musisz być również zalogowany na wszystkich urządzeniach z systemem iOS za pomocą tego samego Apple ID.
Przełączanie między urządzeniami powinno odbywać się automatycznie po rozpoczęciu strumieniowania dźwięku na jednym z urządzeń.
Jak przełączać się między urządzeniami iOS podczas przesyłania strumieniowego do aparatów słuchowych?
Jeśli chcesz przełączyć strumieniowanie z iPhone'a na iPada lub na Maca (lub odwrotnie), możesz po prostu przenieść aktywne połączenie, rozpoczynając strumieniowanie dźwięku na urządzeniu, którego chcesz używać. Może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania.
Problemy z korzystaniem z wielu urządzeń Apple
Jeśli nie możesz przełączyć się z jednego urządzenia na drugie lub masz problemy z przełączaniem się między urządzeniami z systemem iOS, pomocne mogą być następujące czynności.
Włącz funkcję Audio Handoff, aby przełączać się między urządzeniami.
Upewnij się, że funkcja Audio Handoff jest włączona.
W telefonie przejdź do sekcji > Ustawienia > Dostępność > Aparaty słuchowe.
Sprawdź, czy funkcja Audio Handoff jest włączona.
Zamknij aplikację, ale nie urządzeniu, którego chcesz użyć.
Zamknij aplikację Bernafon na obu urządzeniach i upewnij się, że nie działa ona w tle na żadnym z urządzeń.
Rozpocznij strumieniowanie dźwięku na urządzeniu, którego chcesz użyć (może być konieczne kilkukrotne naciśnięcie przycisku odtwarzania).
Otwórz ponownie aplikację Bernafon na używanym urządzeniu.
Dlaczego podczas przesyłania strumieniowego podłączony jest tylko jeden aparat słuchowy?
Czasami strumieniowa transmisja dźwięku jest pomyślnie przesyłana tylko do jednego aparatu słuchowego lub jeden aparat słuchowy wydaje się być odłączony.
Może się tak zdarzyć, ponieważ do aparatów słuchowych podłączonych jest wiele urządzeń z systemem iOS.
Wyłącz Bluetooth w urządzeniu, które nie jest aktualnie używane z aparatami słuchowymi. Umożliwi to urządzeniu z którego w danej chwili korzystasz pomyślne przejęcie połączenia z obydwoma Twoimi aparatami słuchowymi.
Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
Wyłącz Bluetooth.
Uwaga: Bluetooth automatycznie włączy się ponownie na urządzeniach z systemem iOS następnego dnia.
Usuwanie parowań z innymi urządzeniami
Jeśli wolisz używać tylko jednego urządzenia z aparatami słuchowymi, możesz odłączyć je od innych urządzeń.