Problemy z połączeniem z innymi urządzeniami
Zapoznaj się z rozwiązaniami różnych problemów z łączeniem aparatów słuchowych z telefonami i innymi urządzeniami. Jeśli masz problemy z połączeniami, możesz zrobić kilka rzeczy, aby ułatwić innym urządzeniom łączenie się z Twoimi aparatami słuchowymi.
Przed rozpoczęciem
Przewodnik kompatybilności
Sprawdź, które smartfony będą współpracować z Twoimi aparatami słuchowymi.
Pobierz aplikację Bernafon App
Do sparowania aparatów z urządzeniami z systemem Android wymagana jest aplikacja Bernafon App.

Jak rozwiązać problemy z połączeniami
Połącz ponownie za pomocą menu Bluetooth®.
Urządzenia z systemem Android - jeśli połączenie zostanie utracone z jednym lub obydwoma aparatami słuchowymi, można spróbować ponownie nawiązać połączenie za pomocą menu Bluetooth w urządzeniu.
Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.
Wybierz wykryte aparaty słuchowe.
Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth.
Sprawi to, że telefon (lub inne urządzenie) połączy się ponownie się z aparatami słuchowymi, co może poprawić jakość połączenia.
Wyłącz i włącz ponownie aparaty słuchowe.
Ponowne uruchomienie aparatów słuchowych spowoduje przełączenie ich w tryb parowania na około trzy minuty. Powinno to wymusić ponowne połączenie.
Pobierz aplikację Bernafon App
Zamknij aplikację w zwykły sposób, a następnie otwórz ją ponownie.
Ponownie sparuj swoje aparaty słuchowe za pomocą aplikacji Bernafon App.
W przypadku urządzeń z systemem Android ponowne parowanie jest możliwe za pomocą aplikacji Bernafon App.
Otwórz aplikację.
Przejdź do > Aparaty słuchowe > Sparuj nowe aparaty słuchowe > Rozłącz bieżące > Sparuj teraz.
Jak uniknąć problemów z połączeniami
Aby znaleźć aparaty słuchowe, należy zezwolić aplikacji na dostęp do lokalizacji użytkownika.
Aparaty słuchowe powinny być sparowane tylko z jednym urządzeniem.
Jeśli aparaty słuchowe są sparowane z więcej niż jednym urządzeniem, może to powodować zrywanie łączności - aparaty słuchowe mogą mieć trudności z ustaleniem, z którym urządzeniem powinny się połączyć.
- Upewnij się, że aparaty słuchowe są podłączone tylko do jednego urządzenia mobilnego w danym momencie (np. tabletu lub telefonu)
Usuń niepotrzebne parowania Bluetooth.
Inne urządzenia Bluetooth sparowane z telefonem mogą zakłócać połączenie między aparatami słuchowymi a telefonem. Zalecamy, aby jak najmniej urządzeń Bluetooth było sparowanych z telefonem.
> Jak sparować aparaty słuchowe z innymi urządzeniami lub usunąć parowania
Upewnij się, że oprogramowanie telefonu lub tabletu jest aktualne.
Regularnie dostarczane aktualizacje oprogramowania naprawiają również błędy i problemy z łącznością. Sprawdź, czy Twój telefon posiada najnowszą wersję oprogramowania.
Przejdź do > Ustawienia > Aktualizacja oprogramowania.
Jeśli telefon pokazuje, że dostępna jest aktualizacja - zainstaluj ją.
Wyczyść pamięć podręczną Bluetooth.
Może to często poprawić ogólną zdolność telefonu do łączenia się z innymi urządzeniami, takimi jak aparaty słuchowe.
Instrukcje mogą się różnić w zależności od modelu telefonu.
Przejdź do ustawień telefonu.
Przejdź do sekcji Aplikacje lub Aplikacje i powiadomienia.
Wybierz opcję Twoje aplikacje lub Pokaż aplikacje systemowe.
Przejdź do Bluetooth.
Stuknij opcję Wymuś zatrzymanie, a następnie OK.
Wybierz Pamięć
Stuknij opcję Wyczyść pamięć podręczną (cache)
Otwórz aplikację.
Sparuj aparaty słuchowe z telefonem iPhone.
Jak sparować aparaty słuchowe z innymi urządzeniami oraz usunąć dane parowania?
Uwaga dla telefonów z systemem Android i funkcją Audio Streaming for Hearing Aids (ASHA):
Podczas parowania za pośrednictwem aplikacji aparatów słuchowych Bernafon Alpha z telefonem obsługującym ASHA automatycznie udostępniana jest funkcja bezpośredniego streamingu dźwięku do aparatów. Jest to zalecany sposób korzystania z funkcji ASHA.
Nie używaj oryginalnej funkcji Bluetooth® systemu Android do łączenia się z aparatami słuchowymi przez ASHA.