Bernafon logo

Problemy z połączeniem z innymi urządzeniami

Zapoznaj się z rozwiązaniami różnych problemów z łączeniem aparatów słuchowych z telefonami i innymi urządzeniami. Jeśli masz problemy z połączeniami, możesz zrobić kilka rzeczy, aby ułatwić innym urządzeniom łączenie się z Twoimi aparatami słuchowymi.

Przed rozpoczęciem

1

Przewodnik kompatybilności

Sprawdź, które smartfony będą współpracować z Twoimi aparatami słuchowymi.

Zapoznaj się z przewodnikiem
2

Pobierz aplikację Bernafon App

Do sparowania aparatów z urządzeniami z systemem Android wymagana jest aplikacja Bernafon App.

Pobierz aplikację Bernafon App na iOSPobierz aplikację Bernafon App dla systemu Android
Bernafon App icon for both Apple and Android versions of app.

Jak rozwiązać problemy z połączeniami

1

Połącz ponownie za pomocą menu Bluetooth®.

Urządzenia z systemem Android - jeśli połączenie zostanie utracone z jednym lub obydwoma aparatami słuchowymi, można spróbować ponownie nawiązać połączenie za pomocą menu Bluetooth w urządzeniu.

Przejdź do > Ustawienia > Bluetooth.

Wybierz wykryte aparaty słuchowe.

2

Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth.

Sprawi to, że telefon (lub inne urządzenie) połączy się ponownie się z aparatami słuchowymi, co może poprawić jakość połączenia.

3

Wyłącz i włącz ponownie aparaty słuchowe.

Ponowne uruchomienie aparatów słuchowych spowoduje przełączenie ich w tryb parowania na około trzy minuty. Powinno to wymusić ponowne połączenie.

> W jaki sposób włączać i wyłączać aparaty słuchowe?

4

Pobierz aplikację Bernafon App

Zamknij aplikację w zwykły sposób, a następnie otwórz ją ponownie.

5

Ponownie sparuj swoje aparaty słuchowe za pomocą aplikacji Bernafon App.

W przypadku urządzeń z systemem Android ponowne parowanie jest możliwe za pomocą aplikacji Bernafon App.

Otwórz aplikację.

Przejdź do > Aparaty słuchowe > Sparuj nowe aparaty słuchowe > Rozłącz bieżące > Sparuj teraz.

Jak uniknąć problemów z połączeniami

Aby znaleźć aparaty słuchowe, należy zezwolić aplikacji na dostęp do lokalizacji użytkownika.

1

Aparaty słuchowe powinny być sparowane tylko z jednym urządzeniem.

Jeśli aparaty słuchowe są sparowane z więcej niż jednym urządzeniem, może to powodować zrywanie łączności - aparaty słuchowe mogą mieć trudności z ustaleniem, z którym urządzeniem powinny się połączyć.

  • Upewnij się, że aparaty słuchowe są podłączone tylko do jednego urządzenia mobilnego w danym momencie (np. tabletu lub telefonu)
2

Usuń niepotrzebne parowania Bluetooth.

Inne urządzenia Bluetooth sparowane z telefonem mogą zakłócać połączenie między aparatami słuchowymi a telefonem. Zalecamy, aby jak najmniej urządzeń Bluetooth było sparowanych z telefonem.

> Jak sparować aparaty słuchowe z innymi urządzeniami lub usunąć parowania

3

Upewnij się, że oprogramowanie telefonu lub tabletu jest aktualne.

Regularnie dostarczane aktualizacje oprogramowania naprawiają również błędy i problemy z łącznością. Sprawdź, czy Twój telefon posiada najnowszą wersję oprogramowania.

Przejdź do > Ustawienia > Aktualizacja oprogramowania.

Jeśli telefon pokazuje, że dostępna jest aktualizacja - zainstaluj ją.

4

Wyczyść pamięć podręczną Bluetooth.

Może to często poprawić ogólną zdolność telefonu do łączenia się z innymi urządzeniami, takimi jak aparaty słuchowe.

Instrukcje mogą się różnić w zależności od modelu telefonu.

Przejdź do ustawień telefonu.

Przejdź do sekcji Aplikacje lub Aplikacje i powiadomienia.

Wybierz opcję Twoje aplikacje lub Pokaż aplikacje systemowe.

Przejdź do Bluetooth.

Stuknij opcję Wymuś zatrzymanie, a następnie OK.

Wybierz Pamięć

Stuknij opcję Wyczyść pamięć podręczną (cache)

Otwórz aplikację.

Sparuj aparaty słuchowe z telefonem iPhone.

Jak sparować aparaty słuchowe z innymi urządzeniami oraz usunąć dane parowania?

Uwaga dla telefonów z systemem Android i funkcją Audio Streaming for Hearing Aids (ASHA):

Podczas parowania za pośrednictwem aplikacji aparatów słuchowych Bernafon Alpha z telefonem obsługującym ASHA automatycznie udostępniana jest funkcja bezpośredniego streamingu dźwięku do aparatów. Jest to zalecany sposób korzystania z funkcji ASHA.

Nie używaj oryginalnej funkcji Bluetooth® systemu Android do łączenia się z aparatami słuchowymi przez ASHA.

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.