Bernafon logo

Rozwiązywanie problemów z Dopasowaniem Zdalnym

Uzyskaj wskazówki, które pomogą Tobie rozwiązać typowe problemy podczas korzystania z funkcji Zdalnego Dopasowania w celu przeprowadzenia zdalnego sesji z protetykiem słuchu.

Widzę tylko siebie - nie widzę strumienia wideo z moim protetykiem słuchu

  1. Poinformuj protetyka słuchu, że nie możesz go/jej zobaczyć. Protetyk słuchu podejmie próbę odświeżenia połączenia wideo.
  2. Poczekaj chwilę - zazwyczaj strumień wideo zostaje przywrócony automatycznie

Co mam zrobić, jeśli otrzymam telefon podczas sesji Dopasowania Zdalnego?

Zalecamy odrzucenia przychodzących połączeń telefonicznych podczas sesji Dopasowania Zdalnego.

Co zrobić, jeśli moje połączenie internetowe nagle przestanie działać?

Próba ponownego połączenia nastąpi automatycznie. Jeśli ponowne połączenie nie powiedzie się, system zaproponuje zakończenie spotkania.

Podczas spotkania opuściłem(am) aplikację Bernafon App, a następnie wróciłem(am) do niej. Czy ma to jakiś wpływ na sesję?

Gdy aplikacja Bernafon App nie jest aktywna, protetyk słuchu nie widzi użytkownika i może mieć wrażenie, że występuje problem z połączeniem.

Mam problemy podczas zdalnych spotkań z protetykiem słuchu - np. obraz wideo jest niestabilny

Problem ten jest najprawdopodobniej spowodowany niestabilnym połączeniem internetowym. Spróbuj powtórzyć wizytę używając lepszego połączenia internetowego.

Spotkanie nagle zakończyło się bez porozumienia z moim protetykiem słuchu

Spróbuj ponownie połączyć się z sesją lub skontaktuj się z protetykiem słuchu.

Nie można przywrócić ustawień aparatów słuchowych

  1. Upewnij się, że Bluetooth® jest włączony w urządzeniu
  2. Upewnij się, że włożyłeś nowe baterie do aparatów lub, że Twoje aparaty słuchowe są w pełni naładowane
  3. Upewnij się, że aparaty słuchowe są sparowane z telefonem lub tabletem
  4. Pobierz aplikację Bernafon App

Aplikacja sprawdza, czy aparaty słuchowe są sprawne. W niektórych przypadkach aplikacja przechodzi w tryb odzyskiwania i aktualizuje ustawienia aparatów słuchowych za pomocą najnowszych ustawień protetyka słuchu. Postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji. Jeśli nadal nie możesz przywrócić ustawień w aparatach słuchowych, skontaktuj się z protetykiem słuchu.

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.